Friday, September 15, 2006

Kini Kembali

Assalamualaikum kawan2 blog budiman..


dah 3 bulan saya tak update my blog perhhh , nie menunjuk btapa bz yer saya heheheheh , nolah tak ader sebab pun cuma malas nak update blog nie , ermmmm rindu rasa nyer ngan kawan kat blog nie , nie pun atas pmintaan sorang kawan yang suruh saya update blog saya nie ,

so now i m back to share sad n happy with u all ...skarang nie saya dah tak keje kat Putrajaya . Perhh skarang lg tinggi tmpt keje saya tingkat 18 tower 2 di Petronas Twin Tower ....hehehehe gayat siut ...

me start kat sini 1 sept with my new department n new scope of work ..so kat sini lg byk keje lah , heheheheh anyway happy juga ..okay lah apa apa i will update my blog

okay guy comment lah heheheheh

2 comments:

Aku said...

kenapa sampai 3 bulan baru nak kembali. penat adi tengok hari hari .

tulis yeah!

:P

-calm- said...

Tadi ada org datang kat DC..mintak tolong tanyakan dot..aku bgtau die cuti arini..singgah tempat ko..nampak kucing yang kepala gerak2 tu..tag nama.. 'SAIFUL NIZAM DIN'..fehhh laa..

gue rindu sama kamu..
dh sebulan lebih kite tak jumpe..
bile nak jumpe?