Monday, May 22, 2006

Kenapa ?

Kenapa bila kita rindu ,
Kita ingat padanya ,
Kenapa bila kita sayang ,
Kita lakukan segalanya,
Kenapa bila kita takut,
Dia sentiasa disisi,
Kenapa bila kita sedih ,
Dia akan menangis bersama,

Kenapa bila kita suka,
kita lupa akan kdukaan,
Kenapa bila kita marah,
Kita ungkit sgalanya,
Kenapa kita benci,
Kita benci akan diri nya,

Aku hanya insan biasa,
Punyai hati n perasaan ,
Kasih sayang ku hanya utk yang tersayang
Kenapa kasih sayang ku ko racuni

Apa kurangnya aku ,
Salahkah aku menyayangi diri mu
Salahkah aku Mencintai mu
Salahkah aku

5 comments:

Anonymous said...

hmm.. dgn sapa lak nih???

R

saiff budiman said...

R

Nie luah rasa aje lah ..

Asmadi said...

takpaa mesti ada sesuatu kan eheh ..good luck !

Peragawati said...

My 1st time disini..sajak2 gitoo

Mr K said...

lama tak update..mesti sibukkan