Monday, September 18, 2006

Kenangan Terindah

Bila yang ttulis utk ku
Adalah yang tbaik utk mu
Kan ku jd kan kau kenangan yang terindah
dalam hidupku

Namun takkan mudah bg ku
Meninggalkan jejak hidupmu
Yang telah trukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah .......

perhhh lirik lagu nie memang best sangat , sapa yang dengar pasti aku trtawan ngan senikata lgu nie , mula2 aku tak suka nak dengar lagu nie , but kawan aku yang kasi lagu nie suruh aku dengar , aku pun dengar bila dihayati betul2 perhh memang best sangat , now lagu nie jd lagu kesukaan aku ..hehehehehhe ...perhh last2 aku kena kutuk ngan kawan aku ..heheheheheheh

Kalau saya jd airmata.....
saya nak lahir dmata awk
hidup dpipi awk , mati dibibir awk........
kalau awk jd airmata saya ,
saya tak akan menangis ......
kerna saya tak nak kehilangan awk

hayati lah rangkapan diatas , ermmm best juga dengar tu .......

1 comment:

Asmadi said...

salam kembali saiff..lama kau ada ek..kongsilaa ngan kawan2 yang ada!take care!

madi!