Friday, January 27, 2006

CINTA





Bagaimana caranya utk agar kau mengerti bahawa aku rindu?
Bagaimana caranya utk agar kau mengerti bahawa aku cinta?
Masihkah mungkin hatimu berkenan menerima hati ku
Cintaku sedalam samudera , setinggi langit diangkasa
Cintaku sebesar dunia , seluas jagat raya ini
Kepadamu aku menaruh harapan yang aku sendiri takut
Kemana perginya aku sekiranye cinta aku , kau tolak
Beranikah aku berdepan ngan diri ku
Cinta, sesungguhnya kau begitu indah buat ku
kadangkala kau adalah racun yang membunuhku
Aku berharap pada diri ku , agar kau menerima cintaku
Ku menanti penuh debaran , ku menanti penuh keikhlasan
Cinta aku sentiasa dahagakan mu
Belai , pelukan dan ciuman manja dari mu .......
Aku gembira kehadiran mu cinta
Pastinya akan ku hargai kdatangan mu CINTA ......


2 comments:

Aku said...

saifff,

cinta datang tanpa di undang.

ketika CINTA memanggilmu maka dekatilah ia walaupun jalannya terjal berliku... Jika CINTA memelukmu maka dakapilah ia walau pedang di sela sela sayapnya melukaimu...

Rush Murad said...

saif, tengah jatuh cinta ke??? waahhhh.... muka kat dalam pic tu pun very the ceria semacam..... ehemmm.... kira 'luka' lama dah sembuh ler tu..... semoga berbahagia!