Wednesday, January 25, 2006

Kasih Mu Di Hatiku

Last weekend dia datang Kuala Lumpur atas urusan keje yang perlu diselesaikan disini , niat ku ingin menemuinyer but dia telah memberitahu ku bahawa dia sibuk n mungkin tak ader masa utk menemui aku di KL ...Bagi aku tak ader masalah , dia bgtahu aku yang dia di KL sudah cukup buat aku rasa lega ...but dalam masa yang sama timbul juga perasan nakal yang membuat aku rasa tak senang diam ..Tapi aku lawan semua tu utk aku menerima dia .

Jam tepat 9.30 dia sms aku dia nak jumpa n stay kat umah aku ..perrrr aku melonjak keseronokan yang amat sangat ...Tepat kul 10.00malam dia dah sampai kat Warta Bangi ...perhhhhh seronok nyer aku rupa2nya dia nak buat surprise kat aku ...hehehhehheheh ,,,aku pun bawa dia pi minum n balik umah , ksian aku tengok dia kepenatan setelah seharian berjalan2 ngan kakak angkat dia ..

Keesokan hari nyer aku ke rumah kakak aku, Kak Long ader buat jamuan makan sempena kelahiran anak buah aku yang baru diselang ngan kenduri cukur jambul ..aku kenalkan dia pada Ayah , Emak , Kak Long & Family , Kak Ngah & Family , Shikin & Family , Yanz And Lanz...seronok nyer dia kenal ngan family aku ..Yang lebih seronok family aku dapat menerima dia ngan tangan yang terbuka ...Nie membuat kan aku btambah sayang pada dia ..tapi aku masih ingat kami masih telalu awal utk mengecapi keseronokan ...Byk halangan dan dugaan yang harus aku halangi ....apa apa pun aku seronok kehadiran mu dalam hidupku ..

2 comments:

AdamIsmadi said...

so sweet...

enjoy, u deserve it!

My Blog.. Kenapa?

Iz said...

stumbled over your blog the other day. salam perkenalan and keep blogging.