Thursday, February 16, 2006

Rindu II

Rindu,

knp kita perlu ader rasa rindu ..kerana perasaan nie amat menyakitkan...setiap kali perasaan nie muncul aku rasa sangat terseksa ....ermmm aku amat merindu kenangan yang lepas bersama orang tersayang ..aku rindu ngan kawan2 aku ...knp perasaan nie ader stiap kali aku dalam ksedihan ...Bila aku gembira perasaan nie tk pernah hadir or muncul ....knp tatkali aku berduka perasaan nie akan muncul knp .....


Aku rindukan belaian , pelukan , kata2 indah dr orang yang pernah aku sayang .... sampai bila harus aku begini ...Aku cuba kuat kan diri aku . Tapi aku gagal juga ...ia muncul n muncul juga ....bermcm cara aku buat , hangout with frenz , bsukan dll tapi bila aku balik umah , keseorangan ia pasti aku muncul ... tiba2 aku akan teringat pada kenangan aku dulu ...saat indah aku bersama orang yang pernah muncul dalam hidup aku ..

Sampai bila perasaan rindu nie akan sentiasa menghantui aku ..................................................

4 comments:

Rush Murad said...

dah ada orang tersayang pun masih merindu???? tc

Aku said...

:)
take care

saiff budiman said...

abg rush ,

entah lah


sekatil

tq dear

Asmadi said...

saif..perasaan rindu pada sapa lagi ni!!!
just take care!!