Tuesday, February 28, 2006

Maafkan Aku Kawan

Kawan ,

Aku tahu aku bersalah thadap mu , aku tahu telah melukakan n menguris perasaan mu kawan , maafkan aku sebab keterlanjuran kata2 ku terhadap mu ... Aku tahu setiap apa yang aku ckp memang tak boleh ditarik balik ...aku keliru ngan diri ku sendiri ....Ampunkan aku kawan ...


Beri lah peluang pada aku utk perbetulkan keadaan ..aku rindu saat manis kita bersama ..Kawan aku bersalah n berdosa pada mu ...MAAFKAN IF ,


MAAFKAN IF , Kawan

IF bersalah pada mu , jangan seksa if mcm nie ...if masih perlu kau utk myokong if dikala if ksedihan ....kau lah segala buat if ...kau kawan n kau lah lawan if ....if bersalah pada mu ....maafkan if ....berilah peluang kdua pada if ...and if akan guna sebaiknya peluang itu ...if mrayu pada mu kawan ...if menyesal ngan perbuatan if ...if salah ..maafkan if ....maafkan if .....maafkan if

1 comment:

Aku said...

bro ku saiff,

berilah peluang pada diri mu dan berilah masa untuk nya.

take care :)