Wednesday, October 29, 2008

Salam Kembali

Assalamualaikum


wah hampir berapa bulan aku tak update aku punya bloq ....disbbkan terlalu byk kerja sampai tak ader masa aku nak update blog aku nie ... so sementara aku ader masa yang terluang nie baik aku kemas kinikan blog aku , atleast tak ader lah sunyi saja bloq aku nie ....

diam tak diam hari raya pun nak abis dah nie , ermmmm tinggal beberapa ari saja nie , ermmm tahun 2008 nie pun nak abis dah , bulan 11 dan 12 wah cepat nyer masa berlalu , begitu pantas ...ermmm .. meningkat lg umur aku heheheheh makin lama makin tua ..huhuhuhuhuh

sekarang nie aku dapat bos baru , bos lama aku Ir. Mohamad A Jamal skarang bertugas kat Doha , Qatar , offer baik katanyer , Alhamdulillah rezeki dia kat sana , ermmm.... tak dapat htr dia pun kat airport masa tu , maklum lah dia bertolak kul 3 pg heheheh aku masa tu tido lg hehehehehe.....semoga dia berjaya kat sana ...

ermmm lain kali aku smbung lg yer nak sambung kejejejejej

1 comment:

Anonymous said...

Hidup kembali la blog ini....hope more interesting to going in in ur page :) Have a great day!