Thursday, October 30, 2008

Ceriakan Hari Anda Dengan Senyuman

Salam n Selamat pagi


wah ari nie aku gigih sangat sampai opis kul 6.30pg heheheheh , ermmm sebb dah terbangun awal ari nie tu yang datang opis awal . Nasib ader keje selesai kan keje keja yang tertangguh smalam . Dah selesai aku on blog jap update apa yang patut hehehehehehe.

Semalam cam biasa tak ader apa yang menarik keje keje n keje ..heheheheh so chat ngan ex bos aku smalam kat Qatar... dia kata Document Control nak guna kat sana , wah peluang nie kalau aku minta keje kat sana nie , nak juga merantau jauh2 nie heheheheh .

Tapi tgk lah kalau dapat .. kalau tak duk Malaysia ... kalau nak kumpulan duit better kerja sana tp kalau nak kekayaan better stay kat Malaysia ... Mula2 aku tak faham apa yang dimaksud kan ngan kata2 tu . Tp lama lama aku faham juga hehehehehe....yelah kat sana nak beli apa semua nyer mahal .. so kena lah simpan duit ... dah simpan bawa balik Malaysia shop lah kat sini kan Kaya tu hehehehehehheheheh..

Apa apa aku tetap suka keje kat Malaysia , walaupun ekonomi n politik semasa tak menentu tp Malaysia Aman , makmur.... Semuanya saling hormat menghormati walaupun ader sgelintir nya yang masih ader sikap perkauman ...well biasalah tu ...



to all selamat berkeje..

1 comment:

Anonymous said...

so hardwrkin..muacks