Friday, April 21, 2006

Dinner - 20/04/2006

sharp 7.15 aku sampai midvalley to have dinner with R , ermm ksian R kena tunggu saya kat sana lama sangat hehehh ....aku sms dia sharp 7.00 kena ader but aku yang lambat 15min ...ermmm apa apa aku dah minta maaf kat dia ...kami pi sembahyang mahgrid dulu ...yang penting didahului ...so selesai solat kami pun cari tempat makan , ermmmmmmm si R nie lapar sangat ksian dia but tak tahu nak makan apa ..so kami pun jalan2 lah nak cari tempat makan kat sana ...so kat trberhenti kat chilis ..so kami pun masuk , and wait for sit....ermm sebab ramai orang makan kat sana so kena lah tunggu .

after that kami pun dapat tempat duduk yang utk sembilan orang ..bayangkan kami bdua makan kat meja yang besar mcm tu hehehehhehehehe, but anway tq kat waitress tu hehehehhehe. So kami pun mulakan pencarian nak makan apa ...so i makan pasta with basil chiken + ice lemon tea and R lupa lah sayang makan apa + apple jus ...Dalam masa yang sama my frenz keje kat sana yang aku tak pernah jumpa ..atlast jumpa lah kat sana ...ermmm not bad orang nyer ..but i still like R hehehehheheheh...For me R is very gentle person ...

Kami makan chip dulu seblum main dish sampai ..so sambil borak n makan chip ..ermmm tiba2 semalam aku tak leh nak bkata apa apa ..hehehhehe sebelum nie pun dah jumpa R kat Putrajaya , bawa dia jalan2 kat alamanda n my office...hehehheheh ..back to the story ....hehehehheheh yang layan aku n R ialah my frenz ...N lah yang layan kami dia yang hantar chip , our main dish hehehehhehe...so si R pun dengar lah perbualan kami ..lepas tu si R menyakat dengan mengulang apa yang N ckp pada aku ..Geram sungguh aku masa tu ..but i like R cause dia pandai pujuk hehehehehheheh like R . Setiap kali N ckp dia kan ulang pada aku .....geram sangat ....

lepas abis makan aku n R pun sambung bborak sambil makan Chip 3 kali refill air ,,, ermmm terkencing2 aku dibuatnyer .... N hantar manis kat aku n R , ermm but memang tak larat lah sebab kek , perut dah penuh ...after 3 time R refill kita pun balik, N juga yang hantar bill kat R hehehehheh.....N and aku just frenz ...

kuar pada chilis ... i feel so full sebab kenyang sangat Alhamdulillah ...tq R cause belanja dinner smalam...so kami pun masuk midvallery sebab aku nak balik , but R nak pi tengok LAB series , so tunggu dia beli ..after that aku pun balik lah sebab aku naik komuter takut tak sempat pulak aku ....hehehhe masa nak balik tu ... i feel something but let it be ....the moral of the story i really enjoy hangout with R yesterday ....ermm i gonna miss R cause dia nak pi Indonesia ader trip ....dont be notty kat sana ...hehehehhehehehh enjoy ur holiday okay ...

Saif 21/04

5 comments:

Reez said...

Waaahhh Saiff...

Baguslah hang ade 'somebody' yang hang suke.. Seronok bila baca cerita hang.. Ade waktu teringin juga nak dapat camtu.. Tapi apakan daya, saya hanya boleh mengharap.. Siapalah saya nie kan...

Anyway, makan kat Chillis memang camtu.. Sekali dia bagi main dish.. nahhh ambik kau.. segedabak dapat.. Kadang2 sampai tak abis nak makan ! Banyak sangat !!!!

Anonymous said...

thanks for teman i makan... :)

Dah balik dah dr Jakarta, i tak notty pon... yeah i got something for u...

c ya!

R

Anonymous said...

cool....R membalas, cayalah R.

Asmadi said...

cayalaaa hang saif dah ada somebody sekarang R yang cool seronok giler den baca citer ni..

:) suka utk ang saif :( sedih buat den nak juga ada org take care pasal kita kan emmm!

Anonymous said...

Semoga gembira bersama R..Tiada apa yang perlu di sembunyikan jika ianya sesuatu yang membuatkan dirimu rasa bahagia. Dari sudut hati yang paling dalam ku ukirkan sebuah lukisan hati dan menerima segala kemungkinan yang bekal tiba.