Monday, April 03, 2006

Cinta

Kenapa bila kita bercinta pasti kebahagiaan yang kita kecapi ,
Kenapa bila kita putus cinta pasti sengsara yang kita rasai,

Adakah bila kita merindui ,
Pastikah kita juga dirindui,

ermmm pastikan cinta yang kita dapat ialah cinta yang betul2 ikhlas bukanlah cinta yang skadar dipinggiran saja ...ermm aku rimas ngan ungkapan cinta nowdays ..aku rasa mereka solah2 tidak faham akan apa tu cinta....aaargggghhhh persetan kan semua tu ..apa yang aku tahu ..UTAMAKAN DIRI ANDA N KERJA ANDA ....tu lg bagus ,,,ko keje ko dapat duit ...ko fikir pasal cinta sakit yang ko dapat ....bukan aku salahkan CINTA ...kerana CINTA tu indah ...cinta tu suci , cinta tu bersih dan cinta tu segalanya...

Mungkin pengalaman lalu membuat kan aku serik n takut utk bcinta ...ermmmm aku cemburu tgk orang bcinta , knp mereka boleh bahagia sedangkan aku tak boleh ..ermmm apa salah n kurangnyer cinta aku ...ermmmm....aku cuba tebus ksalahan aku yang lepas , ambil pengajaran yang lepas ..but aku masih gagal dalam bcinta juga ..ermm kena mandi air bunga ker aku nie ...ermmm tapi tu semua karut ,,mandi air bunga baru dapat cinta sejati arrggghhhh.....

Dah mungkin cinta aku masih belum aku temui , aku sabar menunggu tp tak tahu sampai bila harus aku menunggu cinta tu ...

CINTA
hadir mu membuat sinaran yang indah ,
kau hadir tanpa dpaksa,
kau hadir buat semua gembira ..
Hadirlah dalam diri ku CINTA

3 comments:

Reez said...

Saiff...

Jangan cakap macam tu.. My advice, don't give up for LOVE...

Kat luar sana, pasti ada insan yang diciptakan untuk hang... Jangan risau...

Take care !

saiff budiman said...

Reez

tq but saif dah tak larat dah reez ...penat sangat

Reez said...

Saiff,

Saya paham ape awak rasa.. Bersabarlah... Mungkin dia yang pernah awak suka/cinta bukan ditakdirkan milik awak... apa yang berlaku keatas diri kita, ada hikmah disebaliknya..

Kadang2 kita tak tahu Saiff.. Ibarat kata orang, kita memuja dan mengharap pada yang jauh; sesuatu yang belum tentu dapat kita capai dan miliki sedangkan yang depan mata kita tak nampak dan abaikan..

Reez rasa Saiff need a break.. Berehat seketika dari semua yang pernah Saiff lalui.. Insya Allah, one day Saiff akan temui ape yang Saiff cari...