Tuesday, June 29, 2010

Seronok nyerrr

Assalamualaikum WBT

Selamat pg semua , wah ari nie baru aku masuk keje setelah semalam aku bercuti ...nak relax kan diri yang bz nie ...cuti aku kali sungguh bermakna n best sangat sebb bercuti bersama orang yang aku sayangi ...terima kasih cause sudi luangkan masa ngan saya ....heheheheheheh ...best sangat start jumaat malam sampai isnin tghari aku luangkan dan habis kan masa ngan dia , best sangat2...

25-06-2010 - dah lewat pun dia sanggup datang nak teman kan aku kat umah sorang2 best nya ...sayang sangat kat dia ...

26-06-2010 - ermmm bermula percutian kitaorang ...lepas aje bfast kita pun gerak pi seremban ..checkin kat seri malaysia...okay lah tempat nice ...best sangat ...sblum esok nya kitaorang akan ke desa lagoon for next trip heheheheh

27-06-2010 - the day , check in kat desa lagoon , wow best nyer tmpt dia ..nice ...best sangat ..privacy sangat cause tak ramai orang on sunday ....nyaman tanpa ganggu budak2 yang bising ...best sangat dapat together with dia ...hehehehhehehe

28-06-2010 - huhuhu sedih nya dah kena balik umah ...tp yang best tetap akan aku kenang sampai bila bila ...tq so much sayang ...syang awk sangat2.........

No comments: