Thursday, April 19, 2007

Assalamualaikum

Gosh susah nyer skarang nak masuk blog , ermm kena ader email pula skarang nie , ermmm ...aku pun dah lama tak hantar berita kat blog aku nie maklum keje byk ermmm , nowday aku dah pindah kat site opis betul2 bdepan ngan MOKL sbelah ngan KL Convention Center ..heheheheh so kalau aku boring2 leh lah pi Aquaria kat bawah KL Convention Centre hehehehehehe....aku cadangan kan jangan makan kat sana ..mahal dan tak sedap ...mbazir aritu aku makan tak abis kan sana , ermmmm .... lately aku dah lama tak jenguk member blog aku ...ermm nak kena check balik nie , nak kirim berita kat diaorang , to my frenz , Adi , Iz , Asmadi yang smakin popular skarang nie n bralih ke dunia lakuan hehehehehehhe , Ken and ramai lagi lah ....tunggu aku nak serbu korang punya blog hehehehehehheh dan tak lupa my beloved R ....

4 comments:

Mr K said...

dh pindah dr PeTT ke?

Anonymous said...

hehe.

just a laugh.

Anonymous said...

terima kasih sebab masih ingat kat i..

Anonymous said...

"R" ni sapa?

hmmm... ada kawan I sorang ni cakap dialah "R"... hehehhehe... jauh beribu-ribu batu..