Tuesday, March 14, 2006

Blatihhhhhhhhh ..Jgn Main2


ermmm, ari nie aku bosan nak buat keje entah kenapa maybe sebab annual dinner nak dekat tinggal berapa ari lg ..ermmm aku kena masuk persembahan ermm tiap2 tahun asyik muka aku aje , erm tak kisah lah ..aku masuk pun nak enjoy heheheheh ..seronok juga bila menari nie at least hilang tension sikit ....dah ambil 3 minggu aku training dengan Cikgu Jamal n asst dia Cikgu Anuar ( Penari RTM/ AF 2) ....best juga dapat belajar ngan diaorang yang memang mahir dalam bidang tarian....

Aku memang minat giler ngan tarian ...mungkin sebab darah seni yang mengalir dalam bdn aku tak heheheh ..mostly aku suka tarian trandisional ..memang aku suka especially tarian inang , zapin yang memerlukan kelembutan bdn n tangan serta kekuatan kaki ....perh kalau skali menari memang trasa urat2 tgang dibuatnyer ..perhhhhhh but sebab dah minat aku usaha kan juga ....

17/3 aku ader dinner di Dewan Felda Jalan Semarak Kuala Lumpur hehehehehh ....so skarang nie dah tak ader masa nak main2 training heheheheh ... kena blatih sungguh2 ....wish me luck....hehehhehehe

3 comments:

Aku said...

dewan merak kayangan ker?

berlatih lah bersungguh yer. pasti saiff berjaya.

adi yakin!

saiff budiman said...

adi

tq so much

nate

annual dinner , sure boleh

Asmadi said...

selamat berjaya saif..lakukan ur best eheh enjoy it!!